.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تذکر به وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس؛
انتقاد رئیس مجمع نمایندگان از درمان کانتینری در مازندران!
شمال نیوز : ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﻗﺎﺋﻢ‌ﺷﻬﺮ، سوادکوه، ﺟﻮﯾﺒﺎﺭ، ﺳﯿﻤﺮﻍ ﻭ ﺳﻮﺍﺩﮐﻮﻩ ﺷﻤﺎﻟﯽ در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نبوده و به دلیل مشکلات زیرساختی بیماران این مرکز در کانیتنر پیگیر مسائل درمانی خود هستند.....
انتقاد رئیس مجمع نمایندگان از درمان کانتینری در مازندران! شمال نیوز : ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﻗﺎﺋﻢ‌ﺷﻬﺮ، سوادکوه، ﺟﻮﯾﺒﺎﺭ، ﺳﯿﻤﺮﻍ ﻭ ﺳﻮﺍﺩﮐﻮﻩ ﺷﻤﺎﻟﯽ در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نبوده و به دلیل مشکلات زیرساختی بیماران این مرکز در کانیتنر پیگیر مسائل درمانی خود هستند.   به گزارش شمال نیوز،عبدالله رضیان  در تذکر شفاهی صحن علنی مجلس با اشاره به مشکلاتی که برای درمان بیماران در بیمارستان رازی وجود دارد، گفت: باید به وضعیت ساخت بیمارستان در حوزه انتخابیه‌ام توجه شود چرا که بیماران منطقه در داخل کانتینر مداوا می شوند.


وی درباره مشکلات درمانی بیمارستان رازی قائم‌شهر تنها به تذکر در صحن علنی مجلس هم اکتفا نکرد و به عنوان رئیس مجمع نمایندگان مازندران در جلسه شورای اداری خطاب به مسئولان استانی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: بیمارستان‌های مازندران وضعیت مناسبی ندارند.

وی یادآور شد: وضعیت مراکز درمانی مازندران مناسب نیست و این مشکلات در حوزه انتخابیه‌ام به ویژه بیمارستان رازی قائم‌شهر و نکا وضعیت نامناسب‌تری دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: وضع بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نبوده و به دلیل مشکلات زیرساختی بیماران این مرکز در کانتینر پیگیر مسائل درمانی خود هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فریدونکنار 5 اسفند 1396
امروز کسی از نماینده حساب نمیبردفریدونکناررابیانگاه کن
حسین 5 اسفند 1396
خوبه اقای رضیان بعد از 2سال نمایندگی تازه متوجه شدی که بیماران همشهری شما از 10سال پیش درکانتینر درمان می شوند بسیار عالی وخیر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.